lunes, 11 de enero de 2010

I PER FI LA NEU !!!!!!!

Ahir l'Àngel i jo vam sortir a fer el trapasser per veure la neu, a la quedada a les nou del matí com de costum només hi vam ser nosaltres dos doncs els altres per diferents motius (treball, son, fred, curses, etc....) no van venir.

Vam sortir de Castell d'Aro i enfilant el GR92 cap a Romanyà i arribant al poble començem a trovar als costats del camí les primeres restes de neu, cap a la creu de Romanyà i pujada al Puig d'Arques passant per la Font Josepa on la presència de la neu era considerable i feia una conducció difícil per relliscades amb les plaques de gel. Vam continuar fins el coll del Matxo Mort i a partir d'aqui a la pujada és quan es va notar més la glaçada al camí que feia que sovint rellisquéssim incloent-hi alguna caiguda.

Arribats al cim de Puig d'Arques i deprés de disfrutar de les meravelloses vistes van començar els problemes LA BAIXADA!!!!! tot glaçat i prohibit tocar el fre davanter, caiguda segura.

Després del perill dels primers kilòmetres de pista glaçada, baixada rapidíssima fins a la Font Picant i tornada al punt de sortida, Castell d'Aro

Una nova experiència aquesta sortida sobre neu i gel vam disfrutar d'allò més.